Vrijwilliger promoties

Op zoek naar geweldig vrijwilligerswerk? Heb je affiniteit met kinderen en zeker kinderen die in een vervelende situatie verkeren, zoals bij onze doelgroep, kinderen die door ziekte langdurig aan huis gebonden zijn? Kinderen die toe zijn aan een nieuwe plek om bij te komen van ziekenhuisbezoek, of andere gebeurtenissen die hun leventje regelmatig op zijn kop zetten? Dan zijn we op zoek naar jou!

Heel Wieringerwaard bakt actie

Wij zijn op zoek naar mensen die op markten, braderieën, open dagen onze mooie stichting zouden willen promoten. Maar ook bijvoorbeeld een presentatie zouden willen geven op een basisschool, of bij een ondernemersclub. Ook ondersteunen bij acties is gewenst, zoals de gezellige wedstrijd van heel Wieringerwaard bakt. Zonder sponsors en donateurs kunnen wij namelijk geen blije gezichtjes creëren van de kinderen die het niet zo makkelijk hebben.

Heb jij een vlotte babbel, hou je van mensen en vind je het leuk om je te verbinden aan een stichting zoals de onze, laat het alsjeblieft weten!  De tijdsinvestering is zo groot als je het zelf wil maken, hoe heerlijk is dat!

We zijn op dit moment op zoek, reageer je voor 28 juni? Wij plannen in de weken voor de zomervakantie de gesprekken in om te kijken wie ons team wil komen versterken.