Vrijwilliger Make over

Hou je van klussen, behangen, schilderen en inrichten? Voel jij je betrokken bij de maatschappij, heb je affiniteit met kinderen en zeker kinderen die in een vervelende situatie verkeren, zoals bij onze doelgroep, kinderen die door ziekte langdurig aan huis gebonden zijn? Kinderen die toe zijn aan een nieuwe plek om bij te komen van ziekenhuisbezoek, of andere gebeurtenissen die hun leventje regelmatig op zijn kop zetten? Dan zijn we op zoek naar jou!

Als vrijwilliger bij Make over Mansion hebben we jouw gouden handen nodig. Een nieuw behangetje op de muur, schilderwerk, muurschilderingen of andere creatieve bijdragen zijn hier hard nodig. De kids waar wij bij over de vloer komen hebben vaak een wat minder leuke kamer, door allerlei aanpassingen bijvoorbeeld weg te werken, op te leuken en de kamer zoveel mogelijk naar de wens van de kinderen een Makeover te geven krijgen zij weer een fijne, veilige en gezellige plek. Je kunt je voorstellen dat ouders hun hoofd hier niet altijd naar hebben staan.

Het streven is om in jouw regio per jaar zes Make overs te realiseren. Je weet op tijd, minimaal een maand van te voren wanneer de Makeover zal plaatsvinden.

VOG

Voor het kunnen bijdragen aan dit mooie doel vragen wij een VOG voor je aan en stellen we een vrijwilligerscontract op, zodat je bent verzekerd tijdens de uitvoerende werkzaamheden van de stichting. Voor aanvang van een Makeover zal er een briefing zijn waarbij iedereen zijn taken toegewezen krijgt en je weet hoeveel tijd je in de droomslaapkamer zal besteden.

Dus, heb jij zin om mooie dingen te doen voor deze kids, ben je creatief en enthousiast, laat dan wat van je horen!

We zijn op dit moment op zoek, reageer je voor 28 juni? Wij plannen in de weken voor de zomervakantie de gesprekken in om te kijken wie ons team wil komen versterken.