Superactie van Lucas en zijn tweelingbroer Michael!

En opeens krijg ik een facebook berichtje van Christa. Christa is de moeder van vier zoons, waaronder de tweeling Lucas en Michael. Voor Lucas hebben wij eind vorig jaar een Make Over voor zijn kamer gerealiseerd. Kennelijk vond hij het tijd om ons op een verrassende manier te bedanken. Lucas heeft bedacht om samen met zijn familie geld in te zamelen door zich te laten sponsoren tijdens de avondvierdaagse in Julianadorp. Wat een fantastisch plan Lucas!

Na deuren te zijn afgelopen, zijn spreekbeurt te hebben gehouden, familie warm laten lopen, op verschillende manieren onder de aandacht te brengen wat de bedoeling was heeft Lucas zelfs de krant gehaald. Samen met Samantha onze regiomanager en uiteraard zijn ouders en broer Michael is het hele idee een daverend succes geworden. Apetrots zijn wij op deze tweeling, dat ze zo’n feeling hebben met onze stichting dat ze deze actie op touw hebben gezet. Bedankt familie Schuiten, en dan met name deze twee bikkels natuurlijk.

Lucas vierdaagse

Dit is wel zo’n geweldige foto, kijk die jongens eens stralen! En Lucas (rechts) is helemaal dolbij. Bedankt iedereen die hem op deze manier heeft geholpen, dat geeft een fijn gevoel.