Noah’s Mancave

Het is weer een feit, de tweede kamer van 2016 is opgeleverd! Noah heeft CF (taaislijmziekte) met als extraatje een spieraandoening waardoor het extra lastig is. Zijn droomwens is een kamer met een groot bed waar hij nog wel lekker in kan gamen. Het leuke is dat wij al eens een aantal bioscoopstoelen hebben gekregen om te gebruiken bij een Make Over. Die kwamen nu dus goed van pas! Noah kan vanuit zijn nieuwe bed, verkregen met een prachtige korting van Beter Bed Den Helder en Schagen met elektrisch verstelbare bedbodems die wij ook gedoneerd hebben gekregen, én vanuit zijn bioscoopstoel tv kijken en gamen. Verder is Noah gek van vissen, ook hier hebben wij maar liefst twee aquariums gekregen waarvan we er één alvast boven zijn bed hebben neergezet. Uiteraard de led verlichting van Outledtl.nl weer bevestigd voor de finishing touch.

Wij zouden het alleen nog erg kunnen waarderen om in de omgeving Heerhugowaard ook een aantal vrijwilligers te kunnen verwelkomen bij de Stichting. Voor praktische ondersteuning en voor communicatie naar bedrijven en scholen in de omgeving.

collage-2016-04-19