Mark’s Mansion

De kamer van Mark is inmiddels af! Het is vet cool geworden heb ik gehoord van hem, hij zat te glimmen in zijn bed. Blikken zeggen soms meer dan woorden :-) Wat een blije jongen! Sowieso vinden wij Mark een kanjer, hij is super positief én… hij kon zijn nieuwsgierigheid bedwingen door steeds zijn ogen dicht te doen als wij weer even wat moesten pakken uit de woonkamer. Ik vind het knap.

Het is een mooi resultaat weer, mede dankzij opnieuw hulp van sponsors en donateurs.

Graag zou ik even uw aandacht willen voor het volgende: wij willen graag de Vrienden van de Stichting oprichten. Daarvoor hebben wij minimaal 100 vaste donateurs nodig om dit bij de bank te kunnen regelen. Met dit geld willen wij voor elkaar krijgen dat we nog heel veel kinderen zoals Mark blij kunnen maken. Dit kan al vanaf een klein bedrag. Als u interesse hebt om vriend van Stichting Make over Mansion te worden kunt u dit aangeven via ons mailadres: makeovermansion@outlook.com

Via de onderstaande link komt u terecht op het foto album van de Making Off, van grijze kamer tot een frisse kleurige stoere jongenskamer!

Foto’s van Mark’s Mansion

IMG-20150531-WA0000

Op dit moment zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor de kamer van Mark de Vries uit Hoogkarspel. Mark heeft Duchenne, daar ben je dus mooi klaar mee. Gelukkig ziet hij één voordeel, hij mag voordat hij zestien is al GTA (grand theft auto) spelen op zijn playstation en wil ook heel graag zijn kamer zoveel mogelijk GTA laten ademen.

Dus, wij hebben weer een hele nieuwe creatieve uitdaging.

Inmiddels zijn de foto’s gemaakt, de maten genomen en gaan we hard aan de slag met het ontwerp. Die Mark natuurlijk niet mag zien! Hij heeft ons wel een foto gestuurd om ons te inspireren. Nou, daar kan ik me wel wat bij voorstellen, wat een stoere bak zeg!

Wilt u ook helpen om Mark zijn kamer te kunnen realiseren? Via deze knop komt u terecht op onze donatiemodule op www.geef.nl                         button-doneren-geef-groen

Porsche

Zoals gebruikelijk zijn wij op zoek gegaan naar sponsors in de vorm van bedrijven die hun steentje willen bijdragen. In ruil voor wat aandacht op facebook heeft Gamma Grootebroek al materiaal gesponsord waar we heel blij mee zijn. Helaas kunnen we nog niet vertellen wat we hiermee gaan maken, maar dat mag de pret niet drukken toch? Ach, en ik kon weer eens met een aanhanger op stap, weer eens wat anders. Van een anonieme sponsor hebben wij ook een prachtig bedrag in ontvangst mogen nemen, daar kunnen we zeker een mooi eindresultaat mee behalen!

Gamma