Lovely Lisanne

Afgelopen maand zijn we druk bezig geweest om de Make over voor Lisanne te realiseren.

Lisanne is een meisje van 6 uit Schagen die regelmatig voor onderzoek naar het ziekenhuis moet. Omdat het nog steeds een beetje onduidelijk is wat er nu precies aan de hand is blijft het een lastige situatie voor haar en haar familie.

Bij het intake gesprek werd al snel duidelijk dat Lisanne precies weet wat ze mooi vind. Maar heel belangrijk zijn in ieder geval bijtjes. En niet zomaar bijtjes, nee precies vier, een papa, mama en Daniel-bij en natuurlijk Lisanne zelf. Roze, paars, glitters, vogels, vlinders en een bed waarmee je bij jezelf kan logeren.

12633012_10153705149400020_1192990070_o

Nadat de hele kamer van Lisanne is leeg gemaakt kunnen we dan beginnen. Met hulp van Ingrid en Samantha rollen we al snel de emmer verf weg die we mee hadden. Gelukkig was Jeffrey in de buurt en hij heeft snel voor aanvulling gezorgd. Ondertussen had ik al erg veel voorbereid in de werkplaats van Koelman Klusbedrijf. Het bed was opnieuw geschuurd en geschilderd, een eenhoorn uitgezaagd en een heuse boom stonden al in de aanslag.

Een prachtige lamp met een beetje korting via KidsSupplies, mooie kunstbloemen en planten, uiteraard de led verlichting van Outledtl.nl maakten veel af.

Met als eindresultaat:

12511305_10153705013065020_1908380110_o    12514014_10153706298405020_8938711526128189571_o