Dyantha

En toen kregen wij een heel leuk bericht. Stichting Make over Mansion is geselecteerd als goed doel voor Alkmaar Culinair Plaza 2014! Met daarbij een grote verassing, een promofilm voor het evenement. Welke locatie gaan we dat doen? Nou, eigenlijk is Dyantha haar eigen kamer hard toe aan een opfrisbeurt.

In december 2010 zijn wij in deze woning gaan wonen, helemaal mooi aangepast. Door omstandigheden in de bouw was Dyantha’s kamer de laatste die voorzien werd van verf, behang en dergelijke. Na vier jaar, inmiddels is Dyantha veertien geworden, kon het niet echt meer. Daarbij was het aangepaste bed prominent aanwezig waardoor het wel erg opvallend een kamer is voor iemand met een beperking.

We hebben haar bed in de nis van haar kamer gezet en er een modern hemelbed van gemaakt, waardoor de spijlen niet meer zo opvallen. Haar bureau aangepast zodat het wat lichter werd in de kamer. Wel hebben we de muurschildering van de vlinder in ere gelaten. Deze vlinder staat symbool voor ons vriendinnetje Sidney Vos. De rest is opnieuw behangen, zelfs het dakraam wat nog steeds geschilderd moest worden ziet er nu stoer uit! Nieuwe gordijnen maakte het plaatje af. Superleuk geworden.

Deze kamer is voor onze eigen rekening gekomen omdat het tenslotte voor onze eigen dochter is. Eigenlijk hebben we niet eens heel veel foto’s, vandaar hier het filmpje van Alkmaar Culinair Plaza door Groovy Mind Productions:

Promofilm Culinair Plaza 2014