Carol

De eerste kamer is als pilot opgezet voor Carol uit Wieringerwaard.

Carol is aangemeld door Paola, vriendin van het gezin. Carol heeft al jaren te kampen met onduidelijke klachten, waarbij ze wel erg snel moe is en pijnlijke operaties heeft moeten doorstaan. Op dit moment is het zelfs zo dat de artsen helaas geen oplossing meer weten. Op het moment dat dit ons ter ore kwam wilden wij haar graag helpen door een droompaleisje te maken van haar slaapkamer.

Kelly en Carol

Uiteindelijk hebben we haar bed vervangen door een nieuwe ombouw van de Houten Meubel Outlet in Winkel, voorzien van een electrisch verstelbare bedbodem. Omdat ze zich graag terugtrekt in haar eigen veilige ruimte hebben we ervoor gekozen om een kleine tv op te hangen. Hieraan heeft Expert Breezand een bijdrage geleverd, waardoor wij dit konden doen.

Van een stuk tapijt hebben wij een Ollie vloerkleed gemaakt, Ollie is de vaste Mascotte van Carol en moest dus op één of andere manier terugkomen in haar kamer. In Den Helder heeft Sabrina Kingma een droppot gegraveerd met Ollie en de pot is gevuld door de Snoepmolen in Anna Paulowna. We hebben twee prachtige fotoborden gemaakt met magneetverf en schoolbordverf gesponsord door Multimate Anna Paulowna, en afgewerkt met lint. Op deze manier kunnen de foto’s van alle vrienden en vriendinnen mooi verwerkt worden met bijpassende tekst van al die gezellige mensen. Compleet met een mooie tafel met fotolijsten, alles geschilderd en behangen op advies van de toppers van ThuisIn van Brederode.

Als extra verassing hebben we op de onderkant van haar kussen een afbeelding van Pelle gemaakt, Carol is helemaal fan van hem op het moment dat we haar kamer maakten.

Carol's kamer

Met deze kamer zijn we een paar dagen bezig geweest. Wat heel erg leuk was dat op de dag van oplevering Carol een fotoshoot kreeg van Ewa Foto´s. Vervolgens ging de reis naar Schagen, waar Carol verrast werd doordat Kelly had bedacht om uit eten te gaan bij Chica Chica. De verassing werd nog groter toen bleek dat het hele gezin op haar zat te wachten. Het gehele diner is ter beschikking gesteld door Chica Chica waarvoor ook dank, 9 man diner, prachtig!

Na het heerlijke eten hebben Jeffrey en ik Carol en Kelly opgehaald met een prachtige Bentley en zijn we naar huis gereden voor de onthulling. Het hele huis stond vol met familie en vrienden, helemaal geweldig! Wat een blije koppies, wat waren ze onder de indruk.

Bedankt Carol en family, voor een geweldige eerste ervaring met onze mooie stichting!

Voor meer foto´s kunt u klikken op deze link: album van Carol